عکس سهره های خودم
 

 

.

 
 

  درباره ی من

فرشاد هستم از شهر کامیاران استان زیبای کردستان که حدود پانزده سالی هست که از سهره نگهداری میکنم و در زمینه جفت کردن سهره با قناری و همچنین سهره با سهره تجاربی کسب نموده ام امیدوارم دوستان از این تجارب استفاده کنند و اگه سوال داشتین در قسمت نظرات بیان کنید تا در اولین فرصت پاسخ داده شود . تلفن تماس 09186569920

 
 

صفحه نخست

پست الکترونیک

آرشیو مطالب

پروفایل مدیر وبلاگ

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

تم دیزاینر



  موضوعات

آلبوم عکس پرندگان

عکس سهره

عکس قناری

عکس جوجه سهره

عکس سهره قناری

عکس کبک

تغذیه سهره

طریقه جفت انداختن

سهره با قناری

سهره با سهره

نحوه انتخاب سهره مناسب

تفاوت سهره نر وماده

درباره سهره

بیماریها و درمان

عکس پرنده های خودم

جوجه سهره قناری خودم

سهره خودم

سهره قناری خودم

قناری های خودم

ویدیو پرندگان خودم

جوجه سهره قفسی



  نویسندگان

فرشاد .ا



  برچسب ها

 

روش جفتگیری سهره باسهره , قناری , جوجه سهره قفسی , عکس سهره , سهره قناری , سهره و قناری , تفاوت سهره نر و ماده , طریقه جفت انداختن سهره با قناری , محل زندگی سهره , درباره سهره , تغذیه سهره , انواع سهره , سهره قناری های خودم , جوحه سهره قناری ,



  دیگر امکانات

 

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin




 
 
عکس سهره های خودم

مربوط به سال 78

سهره قناری

سهره

مربوط به سال 91 جفت کردن سهره و قناری

سهره خالدار

سهره

عکسهای خیلی زیادی از سهره های خودم دارم که بعدا براتون میذارم ببینید



نظرات شما عزیزان:

شاهو
ساعت20:57---14 آذر 1394
سلام کا فرشاد هرس چندگاهی مزاحم میشم باید ببخشی یه سهره دارم چند وقتی مریضه بادکرده یه هفتس بهش تی ان تی می دم زیاد طول می کشه خوب بشه؟؟
پاسخ:سلام اگه در جای گرم بزاری خوب میشه.


امیرمحمد
ساعت13:36---29 دی 1393
سلام آقا فرشاد یه سوال...
سهره قناری مثل سهره تو سرما دووم میاره یا اینکه مثل قناری در مقابل سرما آسیب پذیره؟؟؟
من یه سهره قناری دارم الان نزدیک دو هفته اس یه چشمشو میبنده و کز میکنه یه گوشه ولی در عین حال دهن میزنه و دون میخوره و از مستی هم دستمو گاز میگیره...اما چشمشو میبنده بعضی وقتا هم دیدم که صورت و چشمشو هی به چوب میکشه یا به میله های قفس میکشه...مشکلش چیه ؟؟؟چی باید بهش بدم؟؟؟
ممنون از اطلاعاتی که به همه میدین
پاسخ:سلام دوست عزیز سهره قناری هم مثل سهره تو سرما مقاومه به شرطی که به سرما عادت کرده باشه اگه تو خونه باشه بعدا بیاری بیرون نگهداری کنی مریض میشه .احتمال اینکه چشمش عفونت داشته باشه رو برسی کن میله ها رو تمیز کن که چشمش رو بهش میماله. اگه چشمش عفونت کرده واطراف چشمش قرمز شده از قطره استریل چشمی پرنده ها که در داروخونه پیدا میشه استفاده کن انشالاه خوب میشه.


هادي
ساعت10:49---2 دی 1393
با سلام استاد در مورد راه روش رنگ اوردن جوجه سهره لطفا توضيح دهيد{جا ومكان نگهداري وتغذيه وچگونه رفتار كردن} با تشكر از لطفتون
پاسخ:سلام دوست عزیز .در مورد رنگ کردن جوجه سهره باید عرض کنم که مهمترین عامل برای رنگ کردن محل نگهداری سهره س جوجه سهره رو در قفس های مجزا نگهداری کنید اگه در هوای آزاد نگهداری کنید زودتر رنگ می ندازه قفس جوجه ها رو در ارتفاع یک متری از زمین بزارید تا زودتر رام بشن سهره های رام زودتر پر ریزی را شروع میکنن.قفس جوجه سهره رو در هنگام پر ریزی زیاد جابه جا نکنید .در تغذیه جوجه سهره از شاهدانه و کافشه استفاده کنید در پایان تولک دیگر بهش کافشه ندین. در طول هفته چند باراز سبزیجاتی مانند گشنیز جعفری ودر فصول گرم از کاهو استفاده کنید .هویج به صورت رنده شده هر هفته در اختیار جوجه ها قرار بدین.هفته ای دو بار آب برای آبتنی در اختیارش بذارین.


میثم
ساعت22:20---29 آذر 1393
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه آقا فرشاد من یه سهره طاس دارم .نمیدونم دیگه چی کارش کنم از یه سایت دیگه خوندم که نباید مولتی ویتامین بهش بدی دارم دیونه میشم هفت تخمه در هفته چند بار بهش بدم خواهشن کمک کن که چی بهش بدم چی ندم ممنون میشم ......میثم از کرمانشاه
پاسخ:سلام تنها راه درمان تولک رفتن سهره تونه . در یه جای خنک بزارش واز دونهای گرم استفاده کن . مولتی ویتامین رو هفته ای دو بار بهش بده.


هادي
ساعت14:58---1 آذر 1393
با سلام استاد دليل سفيد شدن فضله سهره چيه؟{سفيد گچي
پاسخ: سلام اگه فضله ش سفید بشه احتمالا بدنش عفونت داره یا اینکه سهره فضله کف قفس رو خورده.


سعید
ساعت11:07---17 آبان 1393
سلام خسته نباشید با راهنماییاتون میخاستم بدونم سهره باییزه برانگه داشتن خوب هست یا نه اصتا رام میشه یاازسهره بهاره بهتره ممنون
پاسخ:سلام اگه دهن وآواز سهره براتون مهم نیست وفقط میخوای براتون بخونه سهرهای پاییزه سهره های خوبی هستن . بله رام میشن


سامان
ساعت19:38---7 شهريور 1393
سلام .....اقا فرشاد میخوام به سهرم مولتی ویتامین بدم از کجا و چه نوعی بخرم؟؟ممنونم
پاسخ:سلام من خودم از مولتی ویتامین انسانی استفاده میکنم در تمام داروخانه ها پیدا میشه


مسلم.مسلم
ساعت16:16---23 خرداد 1393
سلام داداش فرشاد خوبی من تازه وبلاگ زیباتو دیدیم می خواستم ببینم سهره مست برای جفت با قناری داری برای فروش اگه داری لطفا بهم اطلاع بدین چون خیلی لازم دارم
پاسخ:سلام سهره مست دارم اگه خواستی با شمارم تماس بگیر


میلادی
ساعت16:03---23 خرداد 1393
سلام اقا فرشاد من دیگه از سهره ام خسته شده ام دهنش کامل عالیه ولی یه مشکل داه کچل شده الان 1 سال سرش پر نداره جوجه بوده خریدم فقط سرش کچل شده و رنگ نداره و پر بدنشم زیاد پرنگ نیست و دمش هم می شکنه هنوز دمش کامل نشده می شکنه تو رو خدا اگه می تونی کمک ام کن درست بشه
پاسخ:سلام کچل شدن سهره دلایل مختلفی داره برای خوب شدن باید یه میخش کنی وجابه جاش نکنی وهویج و کاهو وخاک روزانه در اختیارش قرار بدین وهفته ای دو بار مولتی ویتامین بهش بده. وتا کاملا صاف نکرد جابجاش .نکن


امیر
ساعت10:58---30 فروردين 1393
سلام

ببخشید من یه سهره دهن دار بهاره آموزش دیده از یه دهنباز خریدم.الان دوسالست.یه سهره پاییزه یک ساله با دهن بیابونی عادی هم دارم.اگر دوتاشونا با هم نگه دارم دهن سهره دهندارم خراب نمیشه؟
پاسخ:سلام احتمالش هست که دهنش خراب بشه .


milad
ساعت15:54---7 اسفند 1392
سلام آقا فرشاد خوبی خیلی ممنونم از سایت خوبت من هر چند وقت یک بار به سایتت سر می زنم سایت عالی داری می خواستم بهت بگم سهره وحشی بیشتر تو کجا ها گیر میاد می خواهم بگیرم و قیمتش چنده؟ می گم من اهل استان بوشهرم و از الان به بعد داریم میریم تو تابستون و هوا خیلی گرم می شه روز ها سهره ام رو همش داخل خونه بزارم یا بیرون تو حیاتم می تونم بزارم چون اینجا خیلی گرم ممنون می شم جواب سوالامو بدی
پاسخ:سلام آقا میلاد خیلی ممنون که به وبلاگم سر میزنید.سهره وحشی الان طرف ما چیز خوب دونه ای نزدیکای سی چهل تومن گیر میاد. سهره ها تو هوای خنک باشه بهتره اگه هوا زیاد گرم باشه یا تولک میرن یا از خوندن می افتن.تو فصل گرم هوای محل نگهداری سهره دماش از 35 درجه بالاتر نره خیلی خوبه


milad
ساعت19:10---24 بهمن 1392
سلام ممنون از اطلاعاتی که بهم دادی الان میتونم مولتی ویتامین رو بهش بهدم
پاسخ:سلام می تونی مشکلی نیست.


milad
ساعت12:44---23 بهمن 1392
سلام آقا فرشاد ممنون از نظر خوبی که بهم دادی انشالله همیشه سر بلند و پیروز باشی می خواستم ازت بپرسم در هنگام تو لک از چه سبزی ها و مولتی ویتامین های استفاده کنم و چه وقت در چه فصلی میرن تو لک
پاسخ: خواهش می کنم. در فصل تابستان و اوایل پاییز به طور طبیعی باید تو لک برن ومی تونی هفته ای دو بار مو لتی ویتامین به میزان دو سه قطره در آب خوری بریزید.(مولتی ویتامین بچه) واز سبزیجاتی مانند کاهو اسفناج .جعفری . هویج استفاده کرد.


milad
ساعت13:44---20 بهمن 1392
سلام اقا فرشاد خوبی ممنون از سایت خوبت می خواستم چند سوال در مورد سهره ازت بپرسم 1.یک سهره دارم ابتنی نمی کنه چی جوری باید ابتنی بهش بدم؟ 2. رنگ زیاد پر رنگ نیست مثل سهره های دیگه تمیز نیست جوجه هم هست چی کار کنم تمیز بشه و زود رنگ خوب و تمیز بشه؟ 3.برای اینکه سهرهم تقویت بشه بجز شاهدونه چی بهش بدم؟ ممنون می شم اگه جواب سوالمو بدی
پاسخ:سلام آقا میلاد بعضی از سهره ها علاقه ای به آبتنی ندارند اگه می تونی کنار سهره ای بزارش که آبتنی میکنه یا اینکه یه چاله ای بکن کف قفس رو بر دار وچاله رو پر آب کن وقفس رو داخل چاله بزار تا هوس آبتنی بکنه . برای اینکه رنگ سهره خوب در بیاد باید در موقع تولک از مولتی ویتامین و سبزیجات و همچنین هویج استفاده کرد .ونور کافی هم بهش بخوره .در کل سهره های که در محیط باز نگهداری میشن خوشرنگتر از سهره های هستند که در محیط بسته نگهداری میشن(در داخل اتاق)


saamyaar
ساعت6:47---1 بهمن 1392
salam agha farshad.man mitoonam shomareye tamase shomarodashte basham ke dar chand mored azatoon rahnamaaee bekham?
پاسخ:شمارم تو وبلاگ هست 09186569920


میلاد
ساعت14:13---18 آذر 1392
سلام ممنون از راهنمایی خوبه تون خودمم از موقعه که خریدمش هر روز براش 1 ساعت صدا می زارم و با صدا میخونه جواب میده تا حالا شده 25 ثانیه ام دهن بیزنه می گم صدای تورغه براش بیزارم یاد میگیره؟
پاسخ:سلام من خودم تا حالا امتحان نکردم نمیدونم


میلاد
ساعت22:01---17 آذر 1392
سلام اقا فرشاد خوبی من میلاد همومن که یکبار ازت سوال کردم در مورد سهره و قفسش من تازه یک قناری خریدم رنگش پر تقالیه و جوجه امساله و تازه شروع کرده به دهن زدن 4 تا 5 دهن میزنه حدود 15 ثانیه می گم می خواهم و بیشتر بخونه دهنش کامل بشه باید چی کار کنم اینم عکسش
پاسخ:سلام ممنون که وبلاگم سر میزنید. پرنده ها در حلتی که هیچ بیماری نداشته باشند واز جای که گذاشتید خوششون بیاد ونترسن .(و تو لک نباشن) خوب میخونن البته بعضی از آنها نسبت به پرندهای دیگه زیاد تر میخونن .شما میتونیین روزانه یکی دو ساعت صدا براش بزارین .


امیر
ساعت20:04---23 مهر 1392
سلام،آقافرشاد من می خوام ی سهره ماده جوجه قفس با ی نر خال حلب جفت بزنم هردوشون از تولک در اومدن و دارن مست میشن به نظرتون تو ی قفس بزرگ تاحدی محیط طبیعی رو براشون بسازم بهتره یامثل قناری تو قفس عادی؟تشکر
پاسخ:سلام آقا امیر اگه بتونین محیط طبیعی براشون فراهم کنین که خیلی بهتره.چون سهره طبیعت وحشیتری داره .


امیر
ساعت15:16---17 مهر 1392
سلام آقا فرشاد من از کرمانشاه مزاحم میشم می خواستم ی جفت سهره تو قفس جفت بزنم میشه کمکم کنید؟تشکر.
پاسخ:سلام آقا امیر هر وقت به مشکل بر خوردی در خدمتم.


میلاد
ساعت15:22---1 مهر 1392
سلام ممنون از پاسخ خوبت من الان سهرم نو یک قفس کوچک باید چند روز بزارم تا رام بشه می گم قناری برای فروش داری می خواهم با سهره جفت کنم واقعا سایت عال داری خیلی دوست دارم اقا فرشاد گل
پاسخ:سلام خصوصیات سهره ها با هم متفاوته در نتیجه رام کردنشون هم شیوه های مختلفی داره .فقط باید صبر وحوصله داشته باشی.اگه قناری خواستی یکی دارم که امسال با سهره جفت کردم وجوجه های خوبی داده عکسش تو وبلاگه رنگش شتریه .


میلاد
ساعت0:07---27 شهريور 1392
سلام خوبین می گم قفسه سهره باید قفسه کوچک خودش باشه یا قفسش مثل قفس های که سهره خودت که عکسش گذاشتی باشه یعنی بزرگ تر از قفس خودش باشه اخه داخل قفس خدش دمش میگره به قفس خراب میشه اخه قفس کوچیکه الان من گذاشتم داخل یک قفسه دیگه بزرگتر از قفسه خودشه لطفا راهنمایم کنید
پاسخ:سلام آقا میلاد قفس سهره باید یه جور باشه که سهره راحت بال بزنه بعضی ها برای رام کردن سهره رادرقفس کوچک نگهداری میکنن وقتی رام شد به یک قفس بزرگتر انتقال میدن.


مجید
ساعت17:49---17 شهريور 1392
سلام استاد

احسنت به این وبلاگ و به این عشق بازیت

من ساکن سیستان هستم

میخوام یک سهره نر جوجه کال بخرم

میشه بهم کمک بدین که دهن دار بشه و چه چه بزنه؟


پاسخ:سلام آقا مجید اگه دهنباز حرفه ای نیستید جوجه های که سبیلشان رنگ مشکی انداخته نر هستند واز نظر جسه درشتترند انتخاب کنید. ولی اگه جوجه کال میخواهید تشخیص نر وماده بودنش یکم مشکتر است واز یک نفر با تجربه کمک بگیرید در وبلاگ توضیح دادم.


آرش
ساعت22:15---30 خرداد 1392
سلام . سهره های خوبی دارید .

به منم سر بزنید

ممنون
پاسخ:چشم حتما


رض
ساعت23:03---30 آذر 1391
سلام من به سهره ها بذر وکمی ارزن میدهم وهفته ای 2بار کنف به اندازه انگشتی وگاهی کمی مغز بادام وبادام ودمای محیطشان خنک است من ظرف دو هفته 5 عدد تلفات دادم حتی انتی گرام کردم ولی جوابی نگرفتم ....ازین که توجه میکنید ممنون

رضا
ساعت15:14---23 آذر 1391
سلام دچار یک مشکل اساسی شده ام اگر محبت کنید وسریع جوابم را بدهید ممنون میشم امروز چنند روز شده که سهره های من دچار یک بیماری می شوند وتا حالا تلفات داشته ام در ابتدا پرنده یکی دو روز باد می کند بعد مدفوعش آبکی سفید مایل به زرد مشود وبعد از روز تلف میشود همه داروی امتحان کردم ولی جواب نداد مثل لولتروسیلین وفشنگی ....لطفا کمکم کنید
پاسخ: سلام اقا رضا. در مورد جاو مکان و همچنین تغذیه که به انها میدهید بیشتر توضیح دهید.در مورد مدفوع آبکی سفید اگر بدن عفونت کرده باشد از پودر تتراساکلین که در آب حل میشوداستفاذه کنید و اگر اسهال گرفته به جای اب از دوغ تازه استفاده بکن. درضمن پرنده های بیمار را از پرنده های سالم جدا کن.


رضا
ساعت22:17---11 آبان 1391
سلام از لطفتان ممنون اگر ممکن است است اسم داروهای برای بیماری چشم را بفرمائید تا بنده تهیه کنم در ضمن اتاق پرنده های من جدا است ودر ان تعداد زیادی قناری هم دارم یکی از دوستان می گفت سهره در اتاقی که قناری نر باشد جفت نمی شود ...بازهم ممنونم
پاسخ:سلام آقا رضا.برای جفت کردن سهره با قناری باید مکان آرام باشد وزیاد صدای قناریهای نر به گوش قناری ماده نرسد.چون خیلی وقته از داروی چشمی استفاده نکردم اسمش یادم نیست .


رضا
ساعت20:48---26 مهر 1391
سلام از اینکه وقت میگذارید ممنونم .یکی از سهره های من پلک چشمش قرمز شده وصبحها بسته می شود انواع داروهای قناری امتحان کردم جواب نداد لطفا راهنمائی فرمائید در اگر امکان دارد درصد دانه ترکیبی (شاهدانه وبذر )را بفرمائید..مجددا تشکر می کنم
پاسخ:سلام آقا رضا ممنون از لطفتون.در مورد قرمزی پلک چشم یک نوع بیماری است که به دلیل رعایت نکردن نظافت قفس وآبتنی ندادن سهره بوجود میاد.برای درمان باید از داروهای ضد عفونت که برای قناری استفاده میشود استفاده کرد.برای فصل سرد هشتاد درصد شاهدانه ده درصد تخم کتان ده درصد هم ازتخم کاهو وگشنیز.


رضا
ساعت20:22---18 مهر 1391
سلام من شنیدم بهترین سهره غیر از سهره کرمانی مال کرمانشاه است یکی از دوستان من که دامپزشک واهل کرمانشاه است مگوید سهره ای که میخواهید برای جفت آماده کنید باید بذر خور باشد وهفته ای فقط مقدار کمی شاهدانه بهش بدهید تا نزدیک جفت اندازی که باید دو سه دانه دیگر قاطی کنید آیا درست است ویک جوجه کرمانشاهی بمن هدیه داده
پاسخ:سلام دوست عزیز.درسته در کرمانشاه سهره های خیلی خوبی پیدا میشه.برای آماده کردن سهره من ازشاهدانه وسبزیجاتی مانند کاهو وبرگ اسفناج استفاده می کنم وخیلی خوب آماده میشن وجفت میخورن.


رضا
ساعت10:21---30 شهريور 1391
سلام ممنون از پاسختون منظور من گیاهان تیغ دار مثل کنگر وغیره که برای مستی سهره استفاده میشود اگر ممکن است اسم این گیاهان وقیمت بذر انها بفرمائید ممنون میشم ضمنا بنده 13 سهره با سنهای مختلف دارم وخودم فوق لیسانس گیاهان داروئی دارم
پاسخ: سلام . برای مستی سهره بهتر است که از سبزیجات مانند کاهو ، اسفناج و همچنین خود شاهدانه بهترین خوراک برای مست شدن سهره میباشد.


رضا
ساعت13:29---4 شهريور 1391
سلام پرنده های زیبای دارید ..من اهل کرمانم این جا جوجه سهره کرمانی زیاده ولی بوجردی کمه قیمت جوجه سهره در آنجا چنده؟؟؟؟؟ودوم شما دانه تیغ دار چی به سهره میدهید
پاسخ:سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدید. در اینجا قیمت جوجه سهره ی خوب حدودا 30 تا40 تومانه .وبجز شاهدانه بعضی وقتها دانه آفتاب گردان تخم کاهو وتخم کتان هم بهشان میدم.


نعمت
ساعت12:54---8 تير 1391
بسیار عالیه.خیلی حال کردم

کوروش$
ساعت23:17---31 خرداد 1391
درود بر شما
مطالب جالب و عکسهای زیبایی در وبلاگتان داشتید .ولی چندتا از موضوعات وبلاگتان خالی بود!
اگر دوست داشتید سری هم به وبلاگ ما بزنید
با تشکر


آ صف
ساعت9:42---31 خرداد 1391
سلام
دوست عزیز باعث افتخار که تبادل لینک داشته باشیم فقط یه مشکلی هست تمام عکسها یجا لود میشن بهمین خاطر دهن کامپیوتر سرویس میشه تا همه رو نشون بده
راستی جوجه موجه چی داری برا فروش اگه تونستی به این وبلاگم بیا یه شماره ای بده تا تماس بگیرم
فدای شما
خدا خافظ


مسعود گرگی
ساعت14:34---29 خرداد 1391
درود بر دوست عزیز . وبلاگ شما هم خیلی زیباست سهره ها هم حرف ندارن . لینک شدید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: سهره خودم، ،
:: برچسب‌ها: سهره و قناری,

 
  نوشته شده توسط فرشاد .ا در دو شنبه 2 تير 1398
 

 

 
 

 
مطالب پیشین
:: یکی از سهره جفت هام
:: جوجه سهره امسال که با تغذیه دستی بزرگشون کردم.
:: فروش سهره قناری
:: جوجه سهره قناری
:: تلگرام
:: فروش سهره قناری دهندار نقش
:: سهره چانه سفید که چهار گل هم هست
:: فروش سهره (وحش)
:: جوجه سهره قناری نشاندار
:: یکی از جوجه سهره های خودم
:: جوجه سهره قناری نقش(مرداد94)
:: جوجه سهره قناری 94
:: فروش سهره قناری
 


 

-

جستجو در وبلاگ
 


 
پیوند های روزانه

پرنده عشق

تهران سهره

دنیای پرنده(خرم آباد)

گرافیک باران

poetry

قناری کرمان

همدان سهره

سهره ایلام

سهره اراک

سهره باز

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

سفارش آنلاین قلیون



 
آرشیو ماهانه

ارديبهشت 1396

بهمن 1395

تير 1395

خرداد 1395

ارديبهشت 1395

فروردين 1395

اسفند 1394

دی 1394

آبان 1394

شهريور 1394

مرداد 1394

تير 1394

خرداد 1394

ارديبهشت 1394

فروردين 1394

اسفند 1393

بهمن 1393

دی 1393

آبان 1393

مهر 1393

مرداد 1393

تير 1393

خرداد 1393

فروردين 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

مرداد 1392

تير 1392

خرداد 1392

ارديبهشت 1392

فروردين 1392

اسفند 1391

بهمن 1391

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

شهريور 1391

مرداد 1391

تير 1391

خرداد 1391



 
دوستان من

قالب وبلاگ

چت روم

سایت تفریحی

سایت فروش بک لینک

سایت سرگرمی

سایت تفریحی

ابزار وبلاگ

خرید لایسنس نود32

ردیاب خودرو

همسریابی

درگاه واسط


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سهره کامیاران و آدرس kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








 
 
 

صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

 
 

  .:: Weblog Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.